.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشریه خاتمی نیامده توقیف شد

دو ماهنامه آئین گفتگو از انتشار باز ایستاد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پارسینه، شنیده ها حاکی است دو ماهنامه آئین گفتگو به صاحب امتیازی سید محمد خاتمی توسط هیات نظارت بر مطبوعات، توقیف شد.

هادی خانیکی سردبیری این نشریه را برعهده داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلامرضا 6 دي 1390
باز بفرمائيد فضا براي همه انديشه ها آزاد است
نا شناس 6 دي 1390
بعضی از آقایان خجالت نمی کشند احزاب اصلاح طلب را منحل کردند یا اجازه فعالیت ندارند روزنامه و رسانه ای ندارند و اجازه دور هم نشینی حتی برای عزاداری و.. هم نمی دهند مطرودین ملت (جنتی) می گوید همه شما رد صلاحیت هستید . و طبیعی است در این شرایط نه لیست معنا دارد نه حضور در انتخابات به صورت جمعی با نام و نشان سیاسی و هرکس به لحاظ فردی می تواند فعالیت کند . اینکه برخی خجالت نمی کشند و بازی و لفاظی هایی نظیر قهر اصلاح طلبان به معنای همراهی با دشمن است و.... را مطرح می کنند عجیب است. یا این عده تا این حد احمقند یا مردم را احمق فرض کردند. به هر حال خاتمی که خردمنی او دیانت او تقوای او درایت او محبوبیت او بر کسی پوشیده نیست را اینگونه برخورد می کنند همه یارانش را زندانی می کنند حالا به دنبال حرفهای غیر منطقی دیگری هستند. نمونه آن همین خبر شما .
بدانید خاتمی هم بمیرد اصلاح طلبی و اصلاحات نمی میرد زیرا امام حسین برای اصلاح دین جدش حرکت کرد انقلاب مشروطه ایران و انقلاب 57 همه در راستای اصلاح طلبی و مبارزه با رمالی و اختلاس و دروغگویی بوده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.